Translate

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

ιδεα για ασχημο καλωδιο-σωληνα

Απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου, στο υπνοδωματιο μου πεφτει το ματι μου πανω στο σωληνα το κλιματιστικου τον οποιο δεν ξερω για ποιο λογο αυτοι που το τοποθετησαν το εβαλαν ετσι : 
Αφου το δωματιο μου εγινε ροζ-μωβ, βαφτηκε κ αυτος ροζ.... Βεβαια χαρη σ αυτον η μαμα μου γλυτωσε το κουρτινοξυλο στο κεφαλι οταν επεσε... (φαινεται οτι λειπει το μπροστινο μερος)
Μαζεψα λοιπον τα παρακατω υλικα κ το εκανα κλαδι
ατλακολ, χοντρο καφε χαρτονι, χαρτια γκοφρε σε καφε, φουξια,ροζ κ μωβ, πινελα για την κολλα κ πιστολι σιλικονης
Πρωτα τυλιξα τον σωληνα με το καφε χοντρο χαρτονι κ το κολλησα με την σιλικονη. τσακισα κ τσαλακωσα το χαρτονι για να μοιαζει με κορμο (ξυλο).
Επειτα τυλιξα τον σωληνα με καφε γκοφρε χαρτι κ το κολλησα με την ατλακολ. πιεζοντας το χαρτι με τα δαχτυλα δημιουργουνταν βαθουλωματα οπως στα κλαδια!!
Εκοψα λωριδες απ το χοντρο χαρτονι κ τις τυλιξα μια μια σε ρολο. Τις ταλακωσα λιγο για να μοιαζουν με κλαδια κ εντυσα το καθε ρολο με  καφε γκοφρε χαρτι, με ατλακολ, κ πιεσα παλι με τα δαχτυλα μου. 
*το μακρος της καθε λωριδας ηταν οσο μακρυ ηθελα να ειναι το κλαδι κ το παχος οσο παχυ!!
δυστυχως αυτο δεν το φωτογραφισα...
μετα εκοψα λωριδες απο το γκοφρε (ροζ, μωβ, φουξια) κ τα τυλιξα ωστε να γινουν λουλουδακια.
κολλησα με την σιλικονη  τα κλαδια εκει που ηθελα (προσοχη οχι παρα πολυ κολλα, εμενα ετρεξε κ εκαψα το δαχτυλο μου)
Τα κλαδια επειδη ειναι σχετικα βαρια θελουν σιλικονη που στεγνωνει αμεσως.
Τα λουλουδια τα εβαλα οπου μου ταιριαζαν πανω στα κλαδια αλλα με ατλακολ γιατι 1ον ειναι ελαφρια κ 2ον βαζοντας το λουλουδι επρεπε να πιεσω λιγο για να μεινει εκει κ αν εβαζα σιλικονη θα καιγομουν.





 Κατεβασα την παλια κουρτινα κ εκοψα μια λουριδα απο μωβ υφασμα που ειχα. Με σιλικονη προσεκτικα, την κολλησα στο σημειο του κουρτινοξυλου.


Τελος εβαλα μια αλλη κουρτινα που ειχα πιο κοντα στο χρωμα της λουριδας κ ετοιμο!!


Τα υλικα για το κλαδι δε στοιχιζουν. Το καθε χαρτονι δεν κανει πανω απο ενα ευρω κ η ατλακολ ειναι βαζο με 500gr 3 ευρω.
(συγνωμη για τις φωτογραφιες, ειναι απο κινητο!!)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου